Followers

Tuesday 29 November 2011

da abz da..

korng nk twu x..sye da abz da bce novel SESUCI CINTA 2..emg bez cgt2 la..2x sye ngis bce novel 2..end dye pon x mghmpe kn..bez cgt2..skunk ny,,sye ngah bce novel yg brtjuk JANGAN ADA DUSTA..sye hope novel ny pon bez cm novel2 sblom ny sye bce..nktngk cover dpn dye x..



ha..ny la cver dpn dye..mnrik gk la..cmey kn swan 2..huhuhu.. n_n..

sinopsis dye nk kne bytwu korg skunk kew erk??jap he..sye bytwu skunk jew la..ty da snang kn..

SINOPSIS:JANGAN ADA DUSTA..
Sharifah Ezreen menyintai Adi Putera, tetapi lelaki itu tidak boleh digantungkan harapan untuk dijadikan suami. Wajarkah dia mengendong dosa semata-mata hendak menjadikan cinta itu suatu realiti? Rasa cinta yang subur itu mesti dimatikan tiba-tiba. Segala denyut kasih dan sayang itu mesti dibunuh segera. Mesti! Melissa Laila pula menyintai abang tirinya sendiri, Adi Fitri. Tetapi di masa yang sama dia juga menyintai Budi Djauhari. Bagi Budi Djauhari pula, di mana akan dia letakkan perasaan cinta Lydia Susanti Hartomo terhadapnya? Mestikah dia menjadi petualang dalam episod cinta tiga segi itu? Datin Saerah yang dulunya `si kucing Parsi’ sudah bertahun-tahun menjadi wanita yang sedar diri, tahu maruah, tahu dosa dan pahala. Namun dugaan yang datang dalam hidupnya bagaikan tidak mahu surut. Narimah adalah duri yang mencucuk-cucuk dagingnya. Dia tidak mahu kalah! Dan Datuk Syed Syamim masih lagi mampu tersenyum!


sye x twu agy cite nye cm ne coz bru m/s 55..ty lau da abz,,sye bytwu cmne k cite nye..k la..pnt la sye nk taip agy..bubbye.. ^_^

No comments:

Post a Comment